luni, 19 septembrie 2016

Conopida Pane


Este sezonul cand  conopida se gaseste din abundenta in piete si trebuie sa incercati conopida pane.

Am cumparat o conopida mare,am desfacut-o buchetele si am inmuiat-o in apa cu sare 30 minute sa iasa micii locuitori din ea ( viermisori,melci,sau alte mici vietuitoare care isi gasesc adapost in conopida si care ne asigura ca este bio si nu a fost stropita cu chimicale).

Intre timp am pus apa la fiert intr-o oala mare.Am adaugat sare si am fiert conopida 5 minute apoi am strecurat-o.Am lasat-o sa se raceasca.Am dat apoi buchetetele prin faina,ou ( in care am pus sare ,piper macinat si Maggi Secretul Gustului Intensavor Legume )  si pesmet si am prajit in ulei la foc potrivit pe toate partile.Am scos la scurs pe un servetel de hartie sa-si lase surplusul de ulei.


Am servit cu piure de cartofi si sos de rosii pe care l-am pregatit cu o lingurita de miere si busuioc.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu