miercuri, 16 noiembrie 2016

LAURA - BALDINI  -------------Linea Second Skin !

A love touch !   Uiti ca-i porti !







O provocare ! Mie imi plac provocarile astfel ca nu am stat mult pe ganduri ! 

Pagina de facebook LAURA BALDINI ( https://www.facebook.com/LauraBaldini.ro/?fref=ts )
 oferea primelor 500 ( ! ) de participante cate un colant Second Skin 3D 60 den celor ce postau o fotografie cu o pereche de colanti de acasa,rupti,taiati,in sectiunea de comentarii la postarea concursului.




Ma intalnisem de multe ori cu concursuri de genul : 

Oferim 100 de fierbatoare prin tragere la sorti !
Primelor 1000 ( ? ) de participanti dam garantat 1000 ( una mie ) perechi de pantofi !

Sa-i credem ? Mai bine nu ! Motivul il stim ? DA ! Pacaleala ? DA ! 

Totusi postarea de pe pagina LAURA BALDINI mi-a captat atentia.

Pana la 500 de participanti la provocare mai erau doar cateva locuri si chiar aveam niste colanti care candva au fost preferatii mei si nu ma indurasem sa-i arunc ,prea mi-au fost dragi dar...le trecuse timpul.

Schimbul oferit era mai mult decat echitabil,daca era sa-i inlocuiasca alti colanti care la randul lor ar fi devenit preferatii mei,de ce nu ? 

Am raspuns cerintei postarii si m-am incadrat in primii 500.La scurt timp locurile erau ocupate.




Spre surprinderea mea pagina mi-a si raspuns ,acceptandu-mi fotografia si cerandu-mi datele de expediere.

FELICITARI pentru initiativa LAURA BALDINI 

La primirea coletului,primit dupa doua zile,eram mai mult decat curioasa ! Oare ce va fi in el ?







Curiozitatea mi-a fost rasplatita pe deplin,Colantii Second Skin 3D 60 den sunt minunati !






Se imbraca usor fiind ultra ELASTICI,i-am manevrat cu usurinta fara frica de ai rupe fiind super REZISTENTI,nici nu-i simti ca ii ai pe tine fiind foarte ADERENTI !




Colantii Second Skin de la LAURA BALDINI sunt din microfibra 3D astfel fiind de 2 X mai rezistenti decat colantii obisnuiti.

Colant din microfibra 3D 60 den,foarte elastic,rezistent si opac,adera perfect .Confortabil,se comporta ca o "a doua piele" !

Marimea este usor de ales,tabelul de marimi este de ajutor si corespunde cerintelor fiecaruia.




LAURA BALDINI --------- A love touch !

Uiti ca-i porti !     -----------     LINEA SECOND SKIN 





LAURA BALDINI multumesc ! 








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu