duminică, 13 noiembrie 2016

Pulpe de pui la cuptor pe pat de legume

Am avut nevoie de : 

1 kg pulpe de pui ( inferioare si superioare )
6-7 cartofi
500 g ametec mexican de legume congelate
500 g fasole galbena congelata ( conserva)
1 ceapa ,1 capatana usturoi,ulei
sare,piper,Maggi Secretul Gustului Intensavor Legume,rozmarin,oregano,cimbru

Pentru marinat carnea :

sare,piper macinat,boia de ardei dulce,Maggi Secretul Gustului Intensavor Legume,usturoi zdrobit,rozmarin,cimbru,foi de dafin 

Se prepara astfel : 

Pulpele de pui le-am spalat bine,le-am lasat la scurs si le-am condimentat . Apoi le-am lasat la marinat peste noapte la frigider.

A doua zi am curatat cartofii si i-am taiat rondele.Am turnat un pic de ulei in tava de copt,am pus cartofii,am pus peste ei,sare,piper macinat,Maggi Intensavor Legume,rozmarin,oregano.
Am curatat o ceapa mare,am taiat-o rondele si am pus-o peste cartofi.Am zdrobit 4-5 catei de usturoi si i-am pus in tava.

Am adaugat amestecul de legume mexican,fasolea galbena si le-am amestecat cu cartofii.
Peste legume am adaugat pulpele de pui,am mai turnat un pic de ulei deasupra,1/2ceasca de apa ,am acoperit tava  ( eu am o alta tava de aceeasi marime dar pentru cine nu are poate folosi folie de aluminiu ),si am lasat-o la cuptor la foc mic 40 de minute, am luat tava de deasupra si am tinut pulpele la foc mic cca 40 -50 de minute,am dat apoi focul la mare inca 5-7 minute pentru ca pulpele sa fie crocante .

Se servesc cu salata de sfecla rosie sau muraturi.
Pofta buna !






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu