miercuri, 11 ianuarie 2017

Bruschete cu Salata de peste afumat

Am incercat sa-mi depasesc granita a ceea ce stiu si am mai facut si am incercat ceva nou.Este o experienta culinara pe care o incerc de multe ori,cateodata imi iese ,cateodata nu , nu esecul sau succesul conteaza ci curajul de a experimenta.

De aceasta data mi-a iesit. Chiar foarte buna si va invit si pe voi sa preparati : 

Salata de peste afumat

Se iau doi pastravi afumati.Se renunta la piele,cap si coada. Se scoate sira spinarii si se faramiteaza carnea cu o furculita.
Se pregateste o maioneza dintr-un ou in care adaugam zeama de la o lamaie.Se amesteca apoi maioneza cu pestele.
Taiem o ceapa rosie in cuburi generoase si o adaugam in salata de peste.Desavarsim totul cu un strop de rozmarin,piper macinat si toata familia in jurul mesei.

Se serveste pe paine prajita. Pofta mare ! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu