vineri, 20 ianuarie 2017

Pizza cu rondele de mar 

Pizza mea trebuie neaparat sa fie dulce cu sarat ! Are de toate ca orice pizza : sunca,cascaval,ciuperci,ceapa,rosii si musai sa o ametesc cu ananas,mere,sau prune uscate. Am facut-o si cu struguri,important este sa se combine echilibrat gustul de sarat cu dulce .
Iar daca ii alaturam si un sos de smantana cu usturoi sau ketchup va fi , mmm buna de tot !

Aluatul l-am framantat din :

 600 gr faina
1 ou
25 gr drojdie
sare
2 linguri zahar
3 linguri smantana
100 ml apa calda

L-am lasat la crescut.Am preparat continutul unui plic de Maggi Idea Zilei  Penne Arrabbiata conform instructiunilor de pe ambalaj.

Am intins o foaie din aluatul pentru pizza,am pus-o intr-o tava unsa cu ulei si tapetata cu faina si am adaugat sosul de Penne Arabbiata pe care l-am intins pe suprafata foii.Am presarat peste sos busuioc,salvie si rozmarin.

Lista ingredientelor folosite este infinita,puteti prepara pizza cu ce va place sau cu ce aveti prin casa.
Eu am optat pentru salam,sunca,cascaval,rondele de ceapa si rondele de mar.

Am copt-o in cuptorul preincalzit 50 de minute la foc mic.
Am servit cu sos de smantana cu usturoi si ketchup.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu