vineri, 26 august 2016

Uite Mama,zici ca sunt banuti,ce-mi vinzi ca sa-ti platesc cu ei ? M-a intrebat Praslea cand i-am invitat la masa si a vazut cu ce bunatati i-am intampinat :

Banuti de dovlecei


Da stiu,sunt chiftelute de dovlecei dar sunt atat de bune ca ar putea fi chiar moneda de schimb.Apropo daca-mi dai o reteta delicioasa ti-o platesc cu banuti din dovlecei !


Doi dovlecei ma imbiau de vreo doua zile sa fac din ei ceva bun.Iar banutii s-au dovedit a fi buni de tot !


Am curatat dovleceii,am scos cu o lingurita samburii si i-am dat pe razatoare.Am dat un praf de sare si i-am lasat sa se inmoaie si sa-si lase apa.Dupa o ora i-am stors bine,am adaugat 150 grame de cas ras ( poti folosi cascaval daca-ti place mai mult ) ,doua oua intregi,5-6 linguri de faina,5-6 linguri de pesmet,daca mai este nevoie sare,piper macinat,Maggi Secretul Gustului Intensavor Legume si o legatura de marar tocat marunt. Am incins uleiul la foc potrivit si cu mana uda am format banutii pe care i-am prajit pe ambele parti.I-am scos pe un prosop de hartie sa-si lase surplusul de ulei si ca sa pastrez magia din farfurie i-am servit alaturi de barcute de cas care aveau la bord o comoara,banuti de dovlecei !






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu