vineri, 14 octombrie 2016

Am tot vazut postari cu Chec aperitiv ,imi inchipuiam ca este un preparat delicios si trebuie sa-l incerc si eu.
Si cum in plimbarile mele cu catelul pe malul Oltului am ciupercarit un pic ( am gasit un loc cu ciuperci ),am zis ca este momentul perfect pentru


Chec aperitiv cu ciuperci

Am avut nevoie de :

5 oua 
150 gr faina
1 praf de copt
2 linguri iaurt
5 linguri ulei
350 gr ciuperci
200 gr cas/cascaval
150 gr gogosari murati
100 gr parizer ( puteti opta pentru orice fel de mezel sau renunta de tot la el )
50-100 gr masline feliate
sare,piper macinat,Maggi Secretul Gustului Intensavor Legume,rozmarin,ketchup pentru ornat


Se prepara astfel :

Se mixeaza ouale intregi spuma.Mixam in continuare cu treapta mica a mixerului adaugand faina cernuta ( sa nu aiba cocoloase ) ,praful de copt stins cu iaurt,uleiul.
Continuam apoi cu lingura de lemn ca sa nu scoatem tot aerul din aluatul obtinut si punem ciupercile taiate marunt,gogosarii maruntiti si cascavalul ras,maslinele,parizerul taiat marunt.

Amestecam incetisor,condimentam si turnam compozitia in tava de chec unsa cu ulei si tapetata cu faina. Deasupra ornam cu ketchup,ii da culoare si un plus de aroma preparatului.
Eu am pus compozitia in doua tavi pentru ca nu stiam cat va creste la copt,dar ajunge o tava.

Deosebit de gustos, acest preparat este deopotriva de potrivit si intr-o zi obisnuita dar si pentru o masa festiva,va face deliciul familiei si al invitatilor.

Va avertizez,creeaza dependenta !





2 comentarii: